Про Контакт-центр Одеської ОДА

Контакт-центр Одеської ОДА приймає скарги і пропозиції від мешканців та оперативно направляє їх до виконавців, щоб надати компетентну та розгорнуту відповідь та вирішити проблему швидко і якісно.

Звернення приймаються цілодобово без вихідних та свят в електронному вигляді на порталі, а також по телефону 11-77 з 9:00 до 18:00, а також в електронному вигляді на порталі.

Як відправити електронне звернення

  1. Щоб відправити звернення, слідкувати за станом розгляду та отримувати повідомлення, необхідно зареєструватись в системі за допомогою єдиного облікового запису або увійти в акаунт.
  2. Оберіть тип об'єкту та проблему з переліку проблем, пов’язаних з даним типом об’єкту. Якщо ваша проблема не стосується жодного об'єкту, оберіть «Інше».
  3. Введіть адресу об'єкту, оберіть на об'єкт на мапі або зі списку ваших улюблених місць. Вкажіть адресу проживання, яку ви також можете обрати з попередньо збережених улюблених місць.
  4. В залежності від типу проблеми, вам може бути запропоновано відповісти на уточнюючі питання, які допоможуть точніше класифікувати проблему.
  5. Опишіть суть проблеми. Опис має містити не більше 2500 символів.
  6. Додайте фото або відео, максимум 6 файлів, кожний обсягом не більше 5 МБ. Додавати фото необов'язково, але це допоможе виявити та усунути проблему.
  7. Після відправки звернення обробляється модератором, який перевіряє коректність заповнення та відправляє виконавцю. Якщо ваше звернення відхилено, ви отримаєте листа з роз'ясненням причин.
  8. Відслідковуйте призначення виконавця, стан розгляду та терміни виконання звернення в особистому кабінеті. Також ви отримуватимете листи про зміну стану розгляду.

Правила написання електронного звернення

Важливо: не порушуйте в одному зверненні декілька питань! Такі звернення будуть відхилені модератором.

Звернення не приймається до розгляду, якщо:

  • містить нецензурну лексику, наклеп або образи, заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганду війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, заклики до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини.
  • порушене питання не належить до компетенції органів виконавчої влади
  • текст написано латиницею
  • звернення не містить конкретних заяв, скарг чи пропозицій. Таке звернення може бути прийнято до відома, але відповідь на них не надається
  • порушено більше одного питання.
Портал працює в режимі тестової експлуатації. Короткий номер кол-центру ОДА в процесі реєстрації. Ви можете залишити своє звернення на сайті або за номером (048)7189-271